Szanowni Państwo,

Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z zaktualizowanymi zasadami korzystania z formularza zamówienia recepty dostępnymi po lewej stronie.

Zespół CM Medeor

zamknij komunikat

ZAMÓWIENIE RECEPTY BEZ WIZYTY U LEKARZA

Recepty na lek stosowany, na stałe, można zamówić na 3 sposoby:

  1. Wypełniając formularz zamówienia na naszej stronie www (patrz obok)
  2. Drogą wysłania SMS na nr telefonu 601 095 221. Konieczne informacje to:   imię i nazwisko,   ostatnich 5 cyfr numeru PESEL,   nazwy leków i ilość opakowań
  3. Drogą zamówienia telefonicznego tel. 601 095 221wyłącznie dla osób niepotrafiących skorzystać z powyższych opcji ! 

Do rozmowy telefonicznej przygotuj: imię i nazwisko pacjenta, nr PESEL, nr telefonu na który mamy przesłać wiadomość, nazwy leków, potrzebną ilość opakowań. Jeśli nie będą Państwo przygotowani rozmowa zostanie przerwana. Nie mamy czasu na oczekiwania i zbędne rozmowy.

Osoby które aktywowały internetowe konto pacjenta są proszone o podanie tej informacji w formularzu www, w SMS, oraz w trakcie rozmowy telefonicznej

Zasady korzystania

  • Z usługi mogą skorzystać osoby, które mają aktywną deklarację do lekarza rodzinnego w  Centrum Medycznym MEDEOR.
  • Lekarz wypisze elektroniczną receptę tylko na te leki, których stosowanie na stałe wynika z dokumentacji medycznej.
  • Pacjent może zamówić receptę na lek refundowany, jeżeli widnieje jako osoba ubezpieczona w systemie eWuś.
  • Recepty na leki stosowane przewlekle mogą być zamawiane, nie częściej niż 1 x na 3 miesiące. Proszę dobrze przemyśleć czego Pani/Panu potrzeba. Proszę pamiętać, że aktualnie nie ma konieczności wykupywania wszystkich zapisanych opakowań leków od razu. Można je odbierać w aptece sukcesywnie, w miarę potrzeb. Istnieje również, w określonych przypadkach, możliwość uzyskania recepty całorocznej (365). Czas oczekiwania na e-receptę, ze względu na niefrasobliwe zamawianie przez pacjentów po jednym leku i opakowaniu, znacznie się wydłuża. Aktualnie czas oczekiwania może sięgać kilku dni. Apelujemy o kompleksowe i przemyślane wnioskowanie!

Odbiór kodu PIN uprawniającego do odbioru leku w aptece

  • Kod PIN (recepta elektroniczna) uprawniający do realizacji leku zostanie przekazany pacjentowi, drogą SMS, lub drogą mailową, lub drogą telefoniczną po podaniu imienia i nazwiska pacjenta oraz pięciu ostatnich, zgodnych z wzorcem cyfr numeru PESEL
  • Leki zgłoszone do przedłużenia będą przedłużane w możliwie najkrótszym terminie.
  • Najlepszym rozwiązaniem jest aktywowanie Internetowego Konta Pacjenta na stronie www.pacjent.gov.pl . W takiej sytuacji recepta elektroniczna dotrze do Państwa automatycznie w chwili jej wystawienia.
  • Jeśli wystawienie recepty na podstawie zgłoszenia nie będzie możliwe, skontaktujemy się z Panią / Panem w celu wyjaśnienia problemu.

    Dane osobowe




    +48

    Adres zamieszkania





    Informacje o recepcie



    Czy posiada Pan/Pani internetowe konto pacjenta?*





    *Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe